پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



نوشته شده در 24 آبان 1395
بازدید : 545
نویسنده : محمد حسین دریایی پور
ای ساربان آهسته ران کارام جانم میرود
با هر نفس با هر قدم، روح و روانم میرود

آن مرد مردستان من، آن رستم دستان من
آن سرو باغستان من، آن پهلوانم میرود

ای ساربان آهسته تر، من مادرم، آهسته تر
آخر تمام هستی ام ، تاب و توانم میرود

آن مامن و ماوای من، آن رعد برق آسای من
آن شیر بی پروای من، آن قهرمانم میرود

(او مجتبی، او مصطفی، خیزاب و دهقان و رضا
او حجت و او مرتضی، هفت آسمانم میرود)*

او می رود تا بندگی، جاری شود در زندگی
من ماندم و این مُردگی، دیدم که جانم میرود

با این همه سختی ولی، من هم مرامم با علی
با یاری رب جلی، از دل فغانم میرود

در این ره پر پیچ و خم ، در مسلک خون و قلم
هستم فدایی حرم، از سر غمانم میرود

صدها پسر راهی کنم ، با مرگ همراهی کنم
حاشا که کوتاهی کنم، تا زندگانم میرود

از کربلا وادی عشق از رقه تا حمص و دمشق
رفتند صدها نومی* و من هم جوانم میرود






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: