پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



نوشته شده در 24 آبان 1395
بازدید : 482
نویسنده : محمد حسین دریایی پور
آندم که من از ناقه افتادم و غش کردم

بابا تو کجا بودی از ما تو جدا بودی

 

آن دم که تو از ناقه افتادی و غش کردی

من بر سر نی بودم مشغول دعا بودم

 

آن دم که مرا ظالم اظهار کنیزی کرد

بابا تو کجا بودی از ما تو جدا بودی

 

آندم که مرا سیلی شمر لعین می زد

بابا تو کجا بودی از ما تو جدا بودی

 

آندم که تو را سیلی شمر لعین می زد

با تو همه جا بودم کی از تو جدا بودم 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: